måndag 24 augusti 2009

Inprovning av kläder och anndra tankar!

Under dagen så har kläderna som modellerna ska ha på visningen nästa söndag provats in och det gick bra, känns skönt för då kan jag gå vidare med allt annat som ska fixas inför nästa söndag. Det är alltid mer än vad man tror men jag får lite assistans under veckan! Hemsidan knåpas det med för fullt, hoppas den hinner bli någorlunda klar tills Stajl by Malmö. Jag litar på sambon som sitter vaken hela nätterna och fixar med den.
Jag är ledig från mitt andra jobb hela veckan så jag ska nog lyckas hinna med det som jag tänkt mig eller jag får väl siga vi eftersom jag får en assistent under veckan och sambon fixar en massa oxå.
Imorrn blir det en dag med en massa inköp som ska fixas!

So long!

1 kommentar:

  1. Assistenten är släppt från sin ofrivilliga fångenskap på tågstationen i Nässjö.
    Har precis börjat resan ner till Malmö så snart så!

    SvaraRadera