måndag 11 oktober 2010

Åter till vardagen med onda kroppsdelar...

Mina två"mini bästisar" blev igår kompisar!


Då var det äntligen dax att återgå till vardagen eller äntligen kan man ju fundera över... jaja jag ska börja jobba här hemma i Malmöland igen och det känns skönt.
Vilket som så har nog min jet-lag försvunnit, dock har jag lyckats med bedriften att skada ena foten och båda knäna i helgen så jag är inte så "fit for fight" som jag skulle vilja vara men jag får helt enkelt halta mig fram i några dagar nu...
Igår kväll hade vi lite kalas med delar av vår stora familj, sambo har fyllt och jag ska fylla, så vi bjöd på smörgåstårta som jag knåpat ihop under eftermiddagen. Det blev mysigt och en massa bus och tokigheter bland barnen, så det blev en underhållande kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar