torsdag 4 november 2010

Fullt upp med Dop klänning!

Mitt bloggande har inte gått så bra denna vecka för jag har haft fullt upp med en massa annat, sy jobb och annat smått och gott...
Vilket som så håller jag på och syr på en dop klänning till min sambos syster son, som ska vara klar tills på söndag för då ska jag på på dop, något som jag inte har deltagit vid på 25 år då min yngsta bror döptes, kan vara så att jag möjligtvis va på någon av mina yngre kusiners dop från Hallsberg, men då talar vi om 20 år typ... Jag minns inte så om min kära faster läser detta så kanske du kan påminna mig om jag var med när dom döptes om dom nu döptes... för det kan vara något jag har fått för mig och för den delen så kanske inte du minns om jag var med heller...
Man kan bara inte minnas allt och speciellt inte när man inser att man börjar bli till åren... Haha :) Jag har faktiskt inte åldersnoja så det så!

3 kommentarer:

  1. Den e så fin! Tur vi har dig!

    SvaraRadera
  2. Mina äldsta barns dop borde du ha varit med på, som det bara är ca 10 års skillnad på er. Din pappa filmade iallafall dopen.

    Kram/Faster

    SvaraRadera
  3. Faster: jaa men då var jag inte helt ute och snurra, tyckte nog att jag borde vart med där och har lite svaga minnen, Kul att du läser min blogg:)

    SvaraRadera