måndag 6 december 2010

Drömmar!

Jag har en massa olika drömmar och funderar ofta på om jag någonsin kommer få uppleva dom...
Exempel: Jag vill bo i hus, egentligen så vägrar jag gå med på att jag inte inom en snar framtid ska få flytta till det där huset som jag drömmer om... Det stora problemet är att där jag vill bo kostar husen så äckligt mycket så det är kort och gott omöjligt att få ett sånt hus... Vill tillägga att det handlar inte om något speciellt "fancy" område utan bara i stan, i Malmö ett stenkast från där vi bor nu så ligger det jätte fina skånska gatuhus, VILL HA!!!
Tycker bara det är så synd att man nuförtiden, om man nu inte är rik ska va tvungen att flytta ut från stan bara för att man vill bo i hus.
Jaa detta var en av mina drömmar..
Vad drömmer ni om?

3 kommentarer:

  1. Jag drömmer om att vinterbona stugan så vi har någonstans att träffas på i Närke när det är vinter.

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer om en lägenhet i gammaldags stil på Sturegatan i Örebro...

    SvaraRadera
  3. Och så drömmer jag om att få en massa pengar så att jag kan uppfylla mina nära och käras drömmar..

    SvaraRadera