tisdag 6 april 2010

Familje häng under påsken!


Lägg till bild








På lördagen så begav vi oss ut på landet till delar av familjen Uhlmann för att påsk mysa och mest bara umgås, vi åt en massa god mat och spelade spel och så gick jag en långpromenad i skogen på söndagen med min svärmor,som det så fint heter! Tova var där så det blev en hel del bus och mys med henne också. Dom har flera hästar så någon gång kanske man skulle ta tag i att rida igen, jag blev ju tyvärr lite rädd för hästar för en så där 20 år sedan när jag red en massa. Men nu när man har tillfälle i princip närsom så kanske man skulle våga sig upp på någon av dom 4 hästarna som dom har eller jaa ponnyn Alex e ju Tovas och han vill nog inte att jag sätter mig på hans rygg även om det skulle kännas tryggare att inte va så högt upp, haha

3 kommentarer:

  1. Hej Erika!
    Jag tittar in här då och då :)... mysiga bilder på familjen och hästarna! Måste få höra om New Orleans när vi ses, har alltid velat åka dit. Glad Påsk så här litet i efterhand ;). Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Tack PJ o Erica att Ni förgyllde vår påsk. Vi hade i alla fall roligt. Gratta PJ på Wilhelmdagen. Kram Svärmor

    SvaraRadera
  3. Så fint dom har fått där ute, det ser ju riktigt mysigt ut.
    Ser av alla dina bilder att er påsk har varit händelserik.
    Påskkäringarna missade jag när vi var till Blåkulla, men det var ju några stycken där.

    SvaraRadera