torsdag 15 april 2010

Slut på vilan!

Så nu har jag vart ledig i 3 dagar så då är det dax att gå tillbaka till verkligeheten och börja jobba igen... Jaa jag har faktiskt gjort lite jobb under min ledighet oxå men jag har vart ledig från mitt ena jobb så jag haft chans att vila och fixa annat jobb. Vilket som som är det troligtvis en soft arbetsdag idag och sen imorrn bär det av med flyg mot Stockholm och jobb med Rugbyn igen, denna helg så är det näst sista SM omgången i rugby som ska avverkas, blir säkert en skojig helg!
Dock måste jag erkänna att jag e lite trött på allt resande som har varit på senaste tiden men nu är det denna helg sen Belgien med landslaget nästa sen så återgår det till den vanlig vardagen i en månad typ... Jag tar ett djup andetag och jobbar på med en peppand låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar