onsdag 26 maj 2010

Rastlös!

Funderar på varför jag hela tiden känner för att åka från stan eller snarare hitta på något annat än att sitta i lägenheten eller jobba, som det känns som att jag enbart gör och har gjort detta året... jaa inte riktigt men inte långt ifrån.... Jag har ju i och för sig fått uppleva en massa roligt via mitt jobb men blir snabbt uttråkad av att sitta här hemma i Malmö inser jag...
Jag har en veckas semester med början nästa onsdag och har inge lust alls att sitta här hemma... Så vem vill hitta på något eller en massa skojigt med mig???
Rastlös 'är vad detta kallas tror jag... Ska faktiskt till Canada om 2,5 veckor men endå...

1 kommentar:

  1. Jag o Tova är hemma hela nästa vecka! så vi gör gärna nått. Hon blir oxå rastlös när jag inte hänger med så mkt längre :-)

    SvaraRadera