lördag 8 maj 2010

Sista Sekunden!

Jaa inte har jag bra disciplin inte... Tanken var att jag skulle ha en lugn och soft helg men igår så var jag bjuden på fest hos Jeanette och det var så länge sen vi var ute tillsammans så det blev att jag släpade med mig Anna och gick dit vilket resulterade in en mycket trevlig kväll, idag så har jag hängt i parken med Matilda och Edtih för att sen fika och softa runt lite hemma hos Dennis och Matilda. Man får ett lyckorus när ens lilla kompis säger ens namn första gången.. "kika" eller något i den stilen sa Edith idag :)
Och nu till min disciplin... Jag har just blivit övertalad att gå ut en sväng ikväll igen, KB och
Sista Sekunden blir det... egentligen så har jag velat gå på konserten ikväll länge men trodde inte det var någon annan som ville, fast jag e trött och borde va hemma men det är så tyst och tråkigt här hemma så då lockar en Punk kväll mycket mer!

2 kommentarer:

  1. Du får ta och träffa Lily så ofta så att hon också lär sig ditt namn! :) hihi

    SvaraRadera