tisdag 20 mars 2012

Memphis lyx eller inte...

Efter att ha kommit fram till Memphis och det första hotellet som vi hade bokat så har vi haft en hel del strul. Hotellet (Vista Inn & Suites -Downtown- Memphis)  påstod att vi hade bokat ett rökrum, vilket vi ABSOLUT inte hade gjort så vi tjafsade fram och tillbaka med tjejen i disken som helt enkelt vägrade gå med på vad vi sa, och på andra våningen fick vi inte bo eftersom P-J sitter i rulle och då kunde ju han ramla och slå sig och då kunde vi stämma dom....
  Jaja efter en del dividerande och att vi provat att vara i rummet så bestämde vi oss för att de va sjuk äckligt, jag fick snabbt ont i ögonen och det luktade hur illa som helst, så vi chekade helt enkelt ut igen... Så nu återstår att se om vi kan få ngr pengar tillbaka för de 3 nätterna från Hotels.com...
Men vi orkar inte bry oss för det var ett billigt hotellet och har vi tur får vi pengar tillbaka annars får det vara.
Nu har vi chekat in på ett hotell som är superfint och fräscht och jag bestämde mig just för att jag nog bara ska leva lyx hädanefter :) Haha Jag var tvungen att göra en glädjedans för rummet är så fint <3
Nu ska vi bege oss ut för att äta och fotografera en massa, så bilder kommer snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar