tisdag 19 januari 2010


Jag ska skärpa mig med mitt bloggande... jag vet jag har sagt de förrut men de beror på att tanken var från början att det bara skulle handla om min design och när det inte finns så mycke nytt roligt som har med min design att göra... då har jag heller inte skrivit något...
Men nu struntar jag i det och skriver om annat oxå! Snart kommer innehållet vara saker som jag träffar på ute i världen, med början i Florida USA. Om cirka en månad reser jag dit och börjar med att bila runt i florida och Louisiana då kommer ni få se en massa bilder på vad jag hittar efter vägarna :) Så kort och gott denna blogg kommer handla om en del annat som snurrar i mitt liv... Men det e inget som säger att inte de kan bli intressant!
så en liten bild av vackra saker som jag hoppas hitta på min resa i vår...

2 kommentarer:

  1. Vi kommer att sitta här och sukta och längta efter värme när vi ser dina bilder.
    Hoppas du kryat på dig.

    SvaraRadera
  2. Spännande! När är du i Louisiana? Vi kommer nämligen vara där nån gång sista veckan i mars... kanske vi stöter på varandra på gatorna hahah!

    SvaraRadera