torsdag 28 januari 2010

Provdockor!



















Jag har ju letat en längre tid efter provdockor och skyltdockor.. Eftersom jag är en envis person så ger jag mig inte så lätt, jag vill helst hitta begagnat, dels är det ju ofta mycket billigare och så tycker jag om miljötänket med att inte hela tiden köpa nytt. Det gäller i allt från tyger och material till olika saker som jag kan tänkas behöva när jag bygger upp min blivande atélje.. Jaa arbetsrummet finns ju redan men det är en himmla röra där, mest beroende på att jag känner att det saknas en massa som jag vill ha för att underlätta mitt arbete! Ja vilket som så har jag nu lyckats få tag på en Dam och en Herrprovdocka :) Hoppas på att kunna hämta dom imorrn, det verkar som att dom finns inom gångavstånd oxå, mycket bra tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar