onsdag 20 januari 2010

Snygg!


Nu är det tredje dagen jag är hemma och är sjuk... inte roligt alls! Tack och lov så är jag sjuk väldigt sällan för fyy vad tråkigt det är, rastlös är en mild beskrivning av vad jag känner just nu! Imorrn ska jag dock jobba igen och jag ser fram emot det... haha :) kanske kan låta konstigt men jag gillar mitt jobb och är glad för det är ju långt ifrån alla som gör de.
Mycke film, Tv tittande blir de när man är hemma... Igår spanade jag in P3 Guld.. åhhh jaa vad ska man säga det är ju samma som vinner jämt.. zzzzz tråkigt tycker jag även om vissa av dom är bra men endå det finns ju så mycke mer bra musik i sverige! Jaja det är ju inte jag som röstar... haha för då hade de ju såklart sätt annorlunda ut ;)
Men en som var med och som jag e små förtjust i är Amanda Jensen, hon e himmla HOT. Lyssna på hennes nya video Happyland

1 kommentar: