torsdag 2 september 2010

Funderar på blivande resan...


Om exakt en vecka och fem dagar så sitter jag på flyget på väg mot Vancouver, där ska jag jobba i 2 veckor med Svenska landslaget i Rullstolsrugby, det är nämligen VM. Det kommer bli riktigt spännande och skojigt. Jag hoppas man hinner se lite av omgivningarna om man nu lyckas få någon ledigt timme här eller där, det brukar dock vara svårt men hoppas...
Vilket som så ska jag och min andra hälft stanna kvar en vecka efter och hyra en bil och ta en roadtrip :) Vi ska bland annat ta oss ner till Seattle och Portland.
I Portland har vi vänner som vi ska bo och hänga med, kommer bli så kul, längtar en massa! Någon som har några tips om saker i omgivningarna.... Vi ska bara glida runt så har inget speciellt planerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar