fredag 24 september 2010

Historisk vinst mot Canada





Historisk vinst idag, Sverige har aldrig tidigare vunnit över Canada men idag så lyckades vi. Jag som anser att jag inte är en sport människa har idag fått totalt kapitulera, för detta var något av det mest nervösa jag vart med om, jag skakade bokstavligt talat, så jag fick ge upp mitt fotograferande och bara jubla och skrika... Det blev förlängning med 3 minuter så pirret blev bara värre och värre! Men nu j... inget är omöjligt så nu är det bara fullt ös mot USA ikväll. för den som orkar hålla sig vaken eller snarare STÄLL KLOCKAN 04.00 Svensk tid och kolla den här,för det kommer ännu mer spännande, jag LOVAR!

3 kommentarer:

  1. Otroligt spännande. PJ sliter som en oxe! De kanadensiska kommentatorerna kallar honom the big swede med respekt i rösten. Vi ser fram mot resten.
    Vi ser också fram mot att få fira när ni kommer hem.
    Olle/Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag missade matchen men pratade med Pj nu på morgonen på fb så nu har jag även sett den.
    Jag tar med lilla datorn till skolan idag för här ska visas hur de svenska grabbarna sliter!
    Ps! jag har lånat bilder av dig till min fotoutmaning, allt för att sprida idrotten!
    Kram på er där borta!

    SvaraRadera
  3. JA shit va spännande det vad!! Otroligt att hämta upp sig från -7 till vinst!!

    SvaraRadera