måndag 13 september 2010

Mot Vancouver och VM!

Strax sova sen upp och iväg mot Kastrup för att sen flyga till Amsterdam och där byta flyg mot Vancouver, där väntar 2 veckors jobb med Svenska landslaget under VM. Jaa det är ju såklart inte turnering hela tiden men en massa förberedelser står på schemat den närmsta veckan. Tisdag den 21:e september drar spänningen igång.
Följ med mig och alla i laget på detta fantastiska äventyr, det kommer bli super spännande och nervöst!
Och inte nog med det när jag är färdigjobbad i Vancouver så hyr jag och min sambo en bil och kör ner mot Seattle och Portland där vi stannar en vecka hos fina vänner, längtar till imorgon när allt roligt börjar!
Så hörs på onsdag igen, So long!

1 kommentar:

  1. Vi sitter här hemma i soffan och ser på internet när ni sliter för svenska folket.
    Jag håller tummarna redan nu!

    SvaraRadera