torsdag 25 februari 2010

Angeli on Decatur!




Idag blir det promenad upp till St. Louise Kyrkgård, solen skiner och vi är glada och pigga!
Igår kväll så gick vi ut på stan och strosade runt, P-J är en stor shoppare nu, haha Vi var på Urban Outfiters och shoppade loss, jeans, t.shirt och en plånbok hittade P-J och jag lyckades hitta en klänning på rea! Köpte även 2 lite dyrare snygga armband i en designbutik.
Kvällen avslutade vi på vårat "stammis" ställe, en restaurang/krog som vi hittade första kvällen och som vi nu vart på flera gånger, e så sjysst folk som jobbar där + att dom har ganska mycket vegetariskt och det är ju som vanligt inte helt lätt att hitta när man är på resande fot.... Man är en smula trött på den feta mat som serveras överallt här... 1 vecka orka vi, igår så sa vi bara att vad som men nu orkar vi inte äta ngt flott mer... Men det är svårt... man måste ju äta ngt... och som sagt det vergetariska finns de inte mycket av, joo Pizza finns men jag e rätt trött på det nu. Tur man går så mycket varje dag, jag hoppas verkligen det har en viss inverkan. Och då kan jag tillägga att vi har inte ätit speciellt mycket och har försökt undvika det flottigaste man hittar....
Men som sagt New Orleans är tydligen känt för sin mat, men ingen av oss tycker det är ngt speciellt mer än att allt är panerat och friterat.

2 kommentarer:

  1. Nu förstår jag att ni är där,fotona på er.
    Pappa.

    SvaraRadera
  2. hur går det med pointsen?;)

    SvaraRadera