fredag 19 februari 2010

Pensacola!


Sitter i vår jätte säng på hotellet "Sole" i Pensacola nu, idag har vi mest åkt bil upp genom Florida. Vi sa Hejdå till Kim, Elisabeth och John (mannen som Kim hyr huset av) vid 12.00 och kom fram till Pensacola vid 21.30 men då hade vi kört in en timme på vägen. Gårdagen ängnades ju såklart enbart åt att flyga hela vägen hit, vi var frame vid 23.30 lokaltid (05.30 svenska tid) hos John och alla var jätte trötta. Så lite rundvisning av huset och sen så däcka vi alla av i våra sängar.
När man vakna imorse och gick ut till köket så fick man se hans trädgård i dagsljuset, jaaa kan bara säga att jag blir sjukt avis... En jätte stor altan med en sjö och palmer utanför. LYX! Åhhh jaa jag kommer trivas där sen :) + att det var helt underbart att promena ut barfota speciellt när jag just kollade aftonbladet och ser att det ska dra in ett snöoväder över södra Sverige, burr
P-J skruvade och fixade lite med bilen på förmiddagen sen så drog vi vidare. Vi hade beställt en Dodge charger som vi skulle hämta ut när vi landat igår, men vi fick en Jeep, så nu tuffar vi runt i en en silver jeep genom södern! Kim fick inte ngn bil igår så vi fick klämma in oss alla fyra med en massa packning i i silver Jeepen och åka till huset + att Kims rugbystol stanna kvar i Köpenhamn... men men förrutom det så är allt toppen. Nu sova.
So long!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att ni kom fram och in i landet, man vet ju alriiii.
    Janne är bekymrad över hur jag ska klara mig utan våra dagliga samtal, men som sagt jag är ju vuxen nu och måste klara mig utan dottern!
    Kramar till er alla från oss här i snöovädret!

    SvaraRadera