tisdag 2 februari 2010


Jag har fått en award av Sinneskatten. Denna gång tänkte jag faktiskt göra dom uppgifterna som just denna award innbär. Jag brukar inte engagera mig i allt sånt här som cirkulerar men eftersom jag nu bestämt mig för att bli mer aktiv med mitt bloggande eller snarare ta tag i alla olika planer och idéer som jag har med mitt liv så får jag ju faktiskt skärpa mig :)

Uppgifterna som följer awarden lyder som följer:
1) Länka till den som gav mig min utmärkelse!
2) Berätta 7 intressanta saker om mig själv
3) Skicka vidare till 7 andra bloggare som jag vill ge utmärkelsen till!
4) Lämna kommentar hos dessa 7 att de fått utmärkelsen!

Okej nu kommer sju saker om mig som kan vara av intresse eller inte, det är upp till er att bestämma!

1. Jag är född i Örebro, uppvuxen i Kumla, bott i Kungälv och Göteborg men bor sedan snart 12 år tillbaka i Malmö.

2. Jag älskar djur och har en katt som heter Zoé.

3. Något av det bästa jag vet är att gå på konserter och gör det i genomsnitt en gång i veckan, därmed så innbär de nog att Malmö är en ganska bra musikstad!

4. Jag är utbildad Designer och Mönsterkonstruktör!

5. Om jag inte fick omge mig av en massa växter, plantera, driva upp nya plantor och allt sånt, då skulle jag inte må bra. Vill ha ett stoooort växthus!

6. Drömmer om att kunna köpa ett hus, SNART!

7. Håller på för fullt och bygger upp mitt klädmärke "PollyJo Design"

Skickar utmärkelsen till dessa sju, vad ni gör med den är helt upp till er själv.

Rock my world
En av mina älsta vänner som gör vackra smycken.
I huvudet på suzie Q
En av mina bästa vänner och hennes tankar om musik och annat.
Kill your Idolz
Min driftiga vän som är inblandad i en massa olika roliga projekt nuförtiden.
Korpulent
Suveräna tankar och kommentarer kring mode för storvuxna.
Sentiments vs. syllables
Tar en massa vackar foton.
Femiotalsjakten
Mycket snygga prylar hittar denna kvinna, kolla in hennes sida, underbart.
Saax-Ögongodis från 60-70 talet.
Massa fina prylar här med.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar