onsdag 31 mars 2010

Beställt ny Soffa!

Eftersom jag har gått och "blivit vuxen" och har bra lön, så har jag och min kära sambo idag vart och kollat soffor, jaa vi har velat haft en ny soffa länge men som sagt det kostar ju en hel del... speciellt om man är lite kräsen som vi båda är, då är det ju inte lätt att hitta vad man vill ha, allra helst skulle jag vilja hitta en snygg 50-60-tals soffa secondhand men nu har jag letat en massa år och hittar inte det jag vill ha så jag ger upp och inhandlar en ny i 60-tals tappning eller ja det är snarare två en 3 sits och en två sits! P-J bestämde sig och jag fick snällt kapitulera inför att dom är i läder men dom är sjukt snygga och kommer bli perfekta till våra andra möbler. Vi har kollat på dom i snart ett års tid så nu får det vara nog med velande, det är bara och slå till. Soffbenen fick vi med oss hem idag och sen kommer sofforna om 22 dagar! Detta innebär att vi har 22 dagar på oss att styra upp allt annat i lägenheten som är halvgjort... Bra med lite press på 2 personer som är bra på att ha många projekt på gång samtidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar