tisdag 30 mars 2010

Fix och Trix...

Jag e ledig i stort sett hela veckan... Jaa jag har ju annat jobb som jag borde påbörja och en del som jag borde bli klar med denna vecka.. hmm och samtidigt e jag super trött, vad att göra...
borde fixa till en del här hemma i lägenheten oxå... Listan kan bli riktigt lång!
Igår kväll kom några av vännerna över en sväng o hälsade på, känns skönt och kul att vara tillbaka här hemma igen och få hänga med mitt lilla "crew" igen, det gör mig riktigt glad :) Vi planerade in en påskmiddag på fredag hemma hos mig och p-j och sen så är det en del konserter i veckan som jag/vi tänkte gå på. Det har jag saknat en massa när jag vart borta, alla konserter som jag vanligtvis går på, i stort sätt varje vecka, Malmö har faktiskt gått och blivit en ganska så bra konsertstad tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar