söndag 21 mars 2010

Bye Bye guyes!!




I förmiddags var vi och lämnade av killarna och all deras packning på flygplatsen efter det så har vi mest hängt runt här hemma och fixa till i huset lite, de var inte meningen men jag fick för mig att jag skulle vara lite snäll mot John så jag tvättade upp handdukar och sängkläder efter killarna. Marco och Sonja var över här en sväng förut, dom ska komma tillbaka imorgon så vi hinner träffas lite mer innan vi åker hem...
Nu ska vi strax grilla lite burgare jag, Kim och John!
Igår kväll så hamna vi på Chilis en sista gång, dom har ju tyvärr ingen delikat mat enligt mig, men eftersom jag garanterat skulle bli ner röstad snabbt om jag kom med något annat förslag, så får jag snällt finna mig att äta vad som kan erbjudas :) och därmed följa med gänget, Vilket såklart är roligast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar