tisdag 23 mars 2010

Sista dagen!












Sista dagen har vi tillbringat med att shoppa lite till :) Vi var i förmiddags på Wellington mall, jag köpte inget men Kim köpte 3 olika tröjor så nu har han köpt på sig början till en ny garderob, det var nämligen så att vi pratat om innan att jag skulle vara smakråd och hjälpa honom och hitta lite nya kläder! Det får jag nog säga att vi har lyckats med ganska så bra under denna resa... Joo förresten jag har ju köpt på mig lite mer "skönhets" produkter och ett gäng snus till Per-Johan och snuset har jag fått leta sjukt mycket efter så efter en sådär 4 olika butiker och bensin mackar idag så hitta jag ett gäng av just det märket han skulle ha... Jaa jag borde ju igentlligen inte gynna snusandet men men vad gör man inte för sina nära och kära! Det har kort och gott shoppats hejvillt! Under eftermiddagen har vi packat och fixat inför resan hem. Och nu ikväll var vi ute och åt på en japansk restaurang med Marco, Sonja och John. En rolig restaurang där man beställer vad man vill äta och så lagar dom maten framför en på bordet, efter det så avlusta vi kvällen med glass på en glassbar som jaa... vad ska man säga...hade gigantiska glassar i helt otroliga smaker och vi beställde alla storlek mini på glassarna.... Detta landet alltså!

1 kommentar:

  1. Vilka erfarenheter du tar med dig, och välkommen att få sova i din säng åtminstone en natt!
    Kram och .....längtar

    SvaraRadera